Kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.
Norėdami grąžinti prekes, užpildykite prekių grąžinimo aktą. Jį rasite šio puslapio apačioje. Atsisiųskite ją, užpildykite ir įdėkite kartu prie grąžinamos prekės. 


Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje ir nepažeistoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • grąžinamos prekės turi būti sudėtos į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz.: dėžutę ar apsauginį voką).

Siunčiamoje siuntoje turi būti:

  • prekės (su etiketėmis ir originaliose pakuotėse);
  • užpildytas grąžinimo aktas. 


Galite pasirinkti Jums patogų prekių grąžinimo būdą:

Per LP Express , Dpd , Venipak, Omnivą paštomatus, adresu Dangaus g., Slengių km, Klaipėdos raj.

Tel. Nr. 8-678-25550

Gavus Jūsų grąžintas prekes jos bus patikrintos ir priimtos. Banko pavedimu į mokėtojo banko sąskaitą pinigai grąžinami ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų.

Pirkėjui grąžinus pilnos komplektacijos užsakymą, grąžinamos visos jo sumokėtos sumos, įskaitant Pirkėjo sumokėtas prekės pristatymo išlaidas. Tačiau, dėl prekės pristatymo išlaidų grąžinimo sprendžiama vadovaujantis teisės aktų reikalavimais.
Vartotojui grąžinus tik dalį užsakytų prekių, pristatymo išlaidos nėra grąžinamos.
 Nesutinkant su Pardavėjo priimtu sprendimu dėl prekės grąžinimo, Pirkėjas turi teisę kreiptis į VVTAT. Prašymą/skundą galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse – vvtat.lt/index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje ec.europa.eu/odr/